söndag 20 september 2009

Utmanad av Ellis

Jag har blivit utmanad av Ellis som blivit utmanad av Gun som blivit utmanad av Sara som blivit utmand av....

I alla fall så ska jag lista mina positiva egenskaper (...som inte är tjatig, långrandig, omständig...)

Det här är mina positiva egenskaper:


Jag tror gott om alla (blåögd säger kollegan) till motsatsen bevisas.
Jag är positiv och försöker alltid se lösningar.
Jag är någon att lita på (för det mesta).
Jag har lätt att älska människor.
Jag tycker om att lära mig nya saker.


Alla de här egenskaperna kan man vända på och se som något negativt och en svaghet också. Det ska man vara medveten om med alla egenskaper människor har. Att ha förmågan att ”gå över lik” kan ses som både något positivt och negativt. Att som jag tro gott om alla kan ses som naivt och blåögt eller som en bra positiv förmåga där man inte alltid tror att alla vill en något ont.

Jag kanske skulle utmana någon också. Glömde det helt men var in hos Myaraq och läste och såg vilka hon utmanade...då kom jag på att jag nog inte utmnatat någon. En dålig egenskap jag har...glömska.

0 kommentarer: