torsdag 24 september 2009

En slags svåger

Vi var på skoaffären och kollade in rean. De var ett helt ställ med guld skor.

-De här får mig att tänka på Herreys.

-Apropå Herreys, säger kompisen, så är ju Richard Herrey och E-type kuksvågrar.

-Va?säger jag

-Ja du vet, de har knullat samma kvinna, säger kompisen.

- Men heter det inte buksvågrar? undrar jag.

-Whatever, säger kompisen. -Det är därför hon bara får heta Pirelli.

-Ehh, heter hon inte Perelli? Pirelli är väl bildäck.

-Skitsamma, säger kompisen. -Hörde att Emilio Ingrosso hade släpat E-type i håret på Spy Bar för att han varit och knullat Charlotte.

-Hur kommer Herrey in i bilden? undrar jag.

-Ja han var ju på henne när de turnerade tillsamman i Rhapsody in Rock och sedan polisanmälde hon honom och han fick inte vara närmare än 200 meter ifrån henne...så då kunde de inte fortsätta vara på samma turné så Herrey fick sluta.

-Låter ju helt sjukt, säger jag.

-Ja man undrar ju vad det är för speciellt med den där E-type, säger kompisen.

Fotograf: lazydaisy

0 kommentarer: