fredag 8 januari 2010

En liten bloggs överlevnad?

En liten blogg vill att en större blogg länkar till den för att få upp besöksstatistiken, hamna på en lista, synas i Knuff och förhoppningsvis få fler besökare som stannar.

Är det därför Witsman vill att vi länkar? Eller är det en del av en marknadsundersökning? Eller en vendetta med Egoinas mamma? Eller är karln tokig? En del av bloggtorkan som råder i landet? Vad vet jag, men nu har jag länkat. Och egentligen vet jag inte riktigt varför jag gjorde det....för inte bad han mig göra det heller. Märkligt! Är det här en del av ett försök? Har jag blivit provocerad att göra detta mot min vilja? Fanns det ett dolt budskap på Witsmans sida som gjorde mig hjärntvättad? Kommer jag att utföra terroristhandlingar när jag läser ett bestämt ord som Witsman planterat i min hjärna?

Hahaha låter som om jag är en STORblogg....sorry var inte meningen.

Edit: Och givetvis länkar jag till er...

Annebertelsen ville få en länk. Klart du får! Och jag fick en till rolig blogg att kika in på.

Ellis ville också bli länkad...över HEEELA bloggen...men det vet jag inte hur man gör...så Ellis du får nöja dig med en liten länk här ;D

Och så var det Pelle som blev länkad av Gun som jag hittade till och som hittade hit....(det där lät inte så tjorvigt i mitt huvud)

....och Kinaguld, Renee och Anne....

Och så Ama som jag hoppas fortsätter när jag gör en sån fin länk till henne.

Pia vill ha en frågestund inne hos sig så jag länkar och hoppas ni ställer svåra frågor till henne...undrar när hon var full första gången....

0 kommentarer: