lördag 22 augusti 2009

Utmaning av Gun!

Jag har fått en utmaning av Gun och har försökt ge mig på att svara på den, ovetande om årets höstmode som jag är.

Din stil i en mening:
Jag klär mig sportigt och Rock’n’Roll.

Stilförebild:
Ingen. Har egen stil.

Vilket är ditt favoritmärke inför hösten?
Jag gillar Adidas, Puma, Reebook, Nike, Lewis, Björn Borg,

Vad inspireras du av?
Folk jag ser som är snyggt klädda. Skyltningen i klädaffärer. Bilder i tidningar. Filmer.

Vad tror du på inför hösten?
Jag fortsätter med jeans – tighta, ”Boyfriend”, helvida i alla tvättar; streetskor, boots och stövlar med platta klackar och högt skaft; skinnjacka, skinnrock, hood, sjalar. Inte lika mycket färg som jag haft på sommaren. Lite mer grått i garderoben.

Det bästa basplagget inför hösten?
Jeans. Skinnjacka. Boots

Vilka skor tror du på inför hösten?
streetskor, boots och stövlar med platta klackar och högt skaft (gärna i mocka)

En ideal höstoutfit:
Tighta jeans, boots, skinnjacka, sjal, enkel tröja

Tre saker på önskelistan:
Skinnjacka i Mc-stilen i svart, skinnbyxa, stickad stor grå tröja

Ditt senaste köp:
Svarta tighta jeans, svart kofta, svarta handskar

Do´s and dont´s:
Dont: string som syns ovanför byxlinningen, vita tubsockor med tryck till svarta skor och chinos på män. Do: Skinnbyxa!

Ni får ju tänka på att jag är medelålders kvinna.

Nu utmanar jag:
Tizzel och Thess

0 kommentarer: