fredag 21 januari 2011

Trogen in till döden?

Pratar i telefon med en killkompis.

Han: Här ser du grabben som är trogen in till döden.
Jag: Det är ju bra.
Han: Ja även om det tagit slut mellan oss är jag trogen in till döden.
Jag: Va? Så du har bara varit med en tjej?
Han: Nä inte så. Jag menar att även om det tagit slut mellan oss skulle jag inte efteråt berätta att jag faktiskt var otrogen.
Jag: Men då är du ju inte trogen in till döden på riktigt.
Han: Nä, kanske det men jag vill ju inte att hon ska tro något annat. Varför sabba ett bra förhållande bara för att det tog slut.
Jag: Hahaha du är ju bara för mycket. Så egentligen är du aldrig trogen på riktigt utan bara på pappret.
Han: Ja man är ju inte mer än man.
Jag: Vilken tur att jag aldrig varit annat än kompis med dig.

Skärmdump från Expressen.se

0 kommentarer: