onsdag 19 januari 2011

5 tatueringar jag inte kommer att göra

När jag tatuerade mig för 20 år sedan var det inte så populärt att tatuera sig som det är nu. De tatueringar som vi kvinnor gjorde på den tiden var ofta små blommor, fjärilar, nyckelpigor, hjärtan och annat gulligt stora som en 1 krona. I dag så har många kvinnor stora fina tatueringar över halva kroppen...sen finns det de som är mindre fina enligt mig.

Teckning på min rygg med små tatueringar.

Hittade en mängd tatueringar jag inte skulle göra på min kropp på denna sida. Det finns säkert 100-tals andra tatueringar jag inte heller vill göra, men jag visar 5 anatomiska tatueringar jag inte kommer göra på min kropp.

Livmodern på utsidan av huden.

Skelettet på utsidan av huden.

Musklerna på utsidan av huden.

Hjärnan på utsidan av huden.

Falangerna.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Har sökt i flertal timmar efter denna informationen!
Tack och bockar!

my blog - tatuering blomranka