söndag 14 februari 2010

Så det kan bli!

Det kom ett mejl som jag tyckte var kul.

Två kvinnor i himlen.
Första kvinnan: Hej. Jag heter Sandra.

Andra kvinnan: Hej. Jag heter Sylvia. Hur dog du ?

Sandra: Jag frös ihjäl.

Sylvia: Vad hemskt !

Sandra: Det var inte så ruskigt. Efter att ha skakat av köld,
blev jag varm och sömnig, och slutligen dog en fridfull död.
Hur dog du ?

Sylvia: Jag dog i en massiv hjärtattack. Jag misstänkte att
min man var otrogen, så jag kom hem tidigare från jobbet för att
överraska honom i sovrummet. Men, istället fann jag honom
sittande ensam, och tittade på TV.

Sandra: Så, vad hände ?

Sylvia: Jag var helt övertygad att det fanns en annan kvinna i
huset.. Jag letade i alla rum, under sängar, garderober och i
garaget. När jag letat intensivt och inte hittat någon kvinna,
var jag så slut, att jag fick en hjärtattack och dog.

Sandra: Vad synd att du inte tittade i frysen, då hade vi båda
varit i livet !

Fotograf: usi

0 kommentarer: