tisdag 9 februari 2010

Dåligt inflytande?

Har jag dåligt inflytande på barn? Det är ju inte bra. Jag arbetar ju som förskollärare och det är ju ingen merit om jag är en dålig förebild. Tänk om alla barn på förskolan vill tatuera och pierca sig för att jag har hål i näsan och tatueringar. Barn blir ju så lätt präglade i den åldern. Varför jag funderar över det? Jo jag pratade med väninnan och hennes barn träffade mig första gången när de var i förskoleåldern och från den dagen tjatade de hela tiden om att få göra hål i öronen och näsan och tatuera sig. Hur det blev? De är idag vuxna kvinnor med egna barn...och ja de har tatueringar och är piercade. Vad hade ni väntat er?

Min gamla nyckelpiga som idag ser ut som en döskalle.

1 kommentarer:

Anonym sa...

brittsbetraktelser.blogspot.com verkar bli en bra mängd besökare. Hur får man trafik till den? Det erbjuder en fin unik prägel på saker. Jag antar att ha något verkligt eller betydande att tala om är det viktigaste.