måndag 23 november 2009

Förvirrad dygnsrytm

Jag är inne i en klart förvirrad dygnsrytm som inte följer klockan alls. Jag sover när jag kan vilket innebär att jag är vaken lite hur som helst under dygnet. Det gör att jag äter alla möjliga tider på dygnet. Jag kan äta frukost klockan halv 2 på eftermiddagen, lunch vid 6 på eftermiddagen och middag vid 12 på natten. Vissa dygn kliver jag upp 3 på natten och äter frukost och lunch vid 7 på morgonen och så kanske jag sover middag någon timme och äter middag vid 2 på eftermiddagen. Det här gör att det är lite svårt att umgås med folk. Jag har liksom ingen dygnsrytm som passar andra människor. Tur nog bor jag själv så jag behöver inte störa någon med min något knasiga dygnsrytm. Och ni på Bloggen väljer ju själva när ni vill läsa det jag skrivit och bryr er inte om när jag skrev det...och det är ju tur...annars hade jag ju blivit helt isolerad från andra människors tyckande och tänkande. Just nu är jag glad att jag började blogga i april i år.

Fotograf: greekgod

0 kommentarer: