lördag 19 december 2009

ICA-reklam

Jag och kompisen pratar i telefon.
Jag: -Den senaste ICA-reklamen var ju kul.
Kompisen: -Hahaha jätte.
Jag: -Ja jag tänkte att de verkligen är moderna i sin humor
Kompisen: -Men nu måste du ju skämta. -Menar du den här när det inte finns nåt skämt?
Jag: -Ja
Kompisen: -Men vad är det för kul? Jag fattade inget. Hur kan man ens göra något så meningslöst.
Jag: -Jag tänkte de syftade på Klimatmötet i Köpenhamn...vi fick panik, det låste sig, tyvärr det blir ingenting.
Kompisen: -Hahaha ja då blir det ju roligt....men tyvärr tror jag inte de är så smarta. Du har alldeles för höga tankar om dem
Jag: -Så du tror att de gjort en helt meningslös reklam om typ...reklam-torka...ungefär som blogg-torka?
Kompisen: -Ser inte bättre ut.

Bild lånad av Resume.se

0 kommentarer: