onsdag 14 april 2010

Ursäkta, men det är mycket nu.

Jag har upptäckt att andra upptäckt att jag är friskare nu och orkar mer...det innebär att jag helt plötsligt orkar mindre!?! Hur det går ihop? Jo nu arbetar jag 100% och har inte gjort det på länge...det innebär att mycket på jobbet blivit liggande och måste göras nu. Det innebär att jag helt plötsligt arbetar mer än 100%. Mina vänner som jag inte orkat umgås med tidigare tycker att det är roligt att jag äntligen är friskare så de vill också umgås med mig varje kväll. Min mamma som behöver mycket hjälp sedan pappa gick bort för 2 år sedan har fått vänta med allt i ett halvår för att äntligen få hjälp av mig. Jag som sovit mycket i ett halvår vill sova lika mycket nu...det innebär att jag tyvärr inte hinner med bloggen. Jag hoppas allt lugnat ner sig redan nästa vecka. Nu går jag och lägger mig...och det ska ni veta är oerhört ovanligt för att vara mig.

0 kommentarer: