söndag 18 april 2010

Hipp hipp Hurra!

Idag fyller bloggen 1 år. När jag började blogga för ett år sedan hade jag varit sjukskriven och hemma 1 vecka med kraftig bihåleinflammation och en lika kraftig kur med Kåvepenin. Jag var rastlös och hade inget att göra. Jag läste inte bloggar. Jag kände ingen som varken läste eller skrev bloggar. Jag hade hört talas om Blondinbella men aldrig läst hennes eller någon annans blogg. Då helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle börja blogga hos Metrobloggen. Utan förkunskaper. Utan att sett en annan blogg. Utan att veta vad det innebar eller vilka regler som gällde eller vad man egentligen gjorde på en blogg. Tänkte det lite som mina privata kåserier. Visste inte om att folk skulle kunna kommentera det jag skrev och hur jag skulle förhålla mig till sånt...men jag har lärt mig på vägen och fått ett hur roligt som helst gäng som jag kommunicerar med via min och deras bloggar. Jag kan verkligen rekommendera dem som inte bloggar att börja.

Mitt första inlägg var: Jag växte upp med Carolines mördare och Obol-mannen.

0 kommentarer: