lördag 20 mars 2010

Månadens test - Dove visiblecare Renewing (varning! inlägget har bilder på bar hud)

Jag är en Buzzador. Det innebär att företaget Buzzador skickar utvalda produkter till mig som jag och mina vänner får prova och uttala oss om. De företag som erbjuder sina produkter för tester får feedback och vet vad konsumenterna tycker att deras produkter. Jag har tidigare testat kaffe, halstabletter, ljudböcker till mobil, eltandborste med mera. Som buzzador ska jag erbjuda andra att få testa nya produkter, lämna rabattkuponger, tala om vad jag tycker om produkten och givetvis tala om att jag är buzzador. Nu är det dags att testa Dove duschcreme.

Jag bara älskar den här Dove duschcremen (det säger jag inte bara för att vara snäll). Den är tjock i konsistensen, dryg och löddret blir döhärligt krämigt. Tycker redan huden känns lenare trots att det står att det ät märkbar skillnad först efter 7 dagar...eller är det önsketänkande? (och nej jag får inte betalt för att tycka om den)

Fötterna krymper inte av duschcremen...de var så här små redan från början.

0 kommentarer: