torsdag 18 mars 2010

Award

Den här fina Awarden har jag fått av snälla Fab40


Tusen tack!
Jag brukar faktiskt köpa Gerbera som snittblomma.

Nu skickar jag vidare denna blomma till 12 bloggvänner som lyser upp min tillvaro:

Ama de Casa
Anjocapi
Anne
Ansepanse
Bara Jag
Cherin och Mohammed
Dansbandsfrun

Diana
Ellis
Gun
Renee
Stattinskan

Och jag skulle nog vilja ge en till er alla som jag besöker och kommenterar, och så ni som besöker mig och kommenterar inne hos mig...så ni får också en...det kan aldrig bli för många gerberor.

Och jag hade tänkt länka till alla ovan...men det jävlades givetvis och alla länkar fick samma adress! Varför blir det på detta viset? Jag blir så trött.... Jag tog bort länkarna eftersom det inte tjänade något syfte...de var ju alla fel utom en.

0 kommentarer: