fredag 12 juni 2009

När jag köpte min första Dildo

När jag läste inlägget om när Egoinas mamma köpte en dildo kom jag ihåg när jag köpte min första.

Det fanns en lite småskum porr-butik på en bakgata i Luleå på 90-talet. Dit gick lite småskumma karlar och köpte allt möjligt snuskigt. Utanför butiken demonstrerade Kommando Pippi Långstrump och kastade färg på skyltfönster och skrek paroller. Dit gick jag också en gång – för att köpa min första Dildo. Jag smög in och tittade åt alla håll så att inte Kommando Pippi Långstrump skulle se mig. Bakom en disk stod en kvinna! Vad skönt det kändes. Var rädd att det skulle stå en halvfet man med bara nätbrynja och fett bakåtslickat hår. Jag tittade på några Dildon hon hade i en monter och bestämde mig för en som var ganska naturtrogen. Det kom och gick män som försvann bakom olika draperier. Jag undrade var de gick. -De går och tittar på video, sa hon. -Va, sa jag, har ni runkbås här? Jag trodde det bara fanns på film. Sedan skyndade jag mig därifrån och kände mig jätte smutsig. Efter det så beställde jag mina dildon på postorder i diskreta kuvert.

0 kommentarer: