onsdag 22 april 2009

Äntligen frisk

Jag har efter en lång tid av förkylning, som utvecklade sig till bihåleinflammation, blivit frisk! Jag äter fortfarande Kåvepenin ett tag till, men har jobbat i tre dagar nu. Jag är ju som jag tidigare skrivit sjuk ganska ofta. Ni kanske kommer ihåg Bacill-Britt? Det som är tråkigt är att jag nog i framtiden kommer att fortsätta vara Bacill-Britt med hela bekantskapskretsen (tänkte skriva med hela svenska folket, men det är ju att ta i). Jag har nämligen upptäckt att vår skapare är dålig rörmokare! Jag har fått fel dimension på alla rördragningar i min kropp! Jag har för tunna blodådror, för kort och tunt urinrör, tunna tårkanaler, tunn passsage i näsa och öron. Det innebär att allt junk blir kvar inne i huvudet och blir bakteriellt. Det innebär också att jag allt som oftast får urinvägsbesvär. Det innebär att jag är svårstucken vid blodprovstagning. Hur blev det så galet? Jag som är rörmokarens dotter!

På tal om att vara rörmokarens dotter så lär man sig mycket om just rör och att rensa rör, avlopp och vattenlås. Den kunskapen har varit bra att ha...som jag skrivit tidigare...när jag t.e.x är Bajs-Britt.

0 kommentarer: