tisdag 7 juli 2009

Människor kommer tillbaka i mitt liv.

Människor har en förmåga att komma in i mitt liv för att försvinna ett tag och sedan komma tillbaka. Låt mig ge några exempel. Han som jag drack te med den där natten när regnet öste ner, kom och hälsade på mig någon vecka senare och drack te hos mig :-) Då tittade han i mitt fotoalbum och hittade en bild på sig själv! Jag och han hade träffats i Piteå en midsommar 4 år tidigare som hastigast! Han som tyckte att jag skulle sluta bräka som ett får på bion i slutet av 70-talet träffade jag igen i Luleå 1986 och blev ihop med honom! Vem hade trott när jag var 15 att jag skulle flytta till Luleå och bli ihop med en kille här. Vi var tillsammans i 8 år. Han jag är med idag strulade jag med 1983-1984, och sedan flyttade jag och blev tillsammans med han som hatade fårskallar ;-) Då trodde inte jag att mitt gamla strul skulle flytta till Luleå. När det tog slut mellan min sambo och mig dök min nuvarande kille upp sådär en 10 år efter vi strulat med varann. Jag återanvänder människor!

0 kommentarer: