torsdag 14 april 2011

Bongoklubben

Jag är ombedd att skriva, om en gång jag gjorde bort mig, som medlem av Bongoklubben av dess ordförande Krönikören. Jag har försökt komma på ett tillfälle jag inte tidigare berättat om på bloggen. Det konstiga är att när man blir ombedd att komma ihåg en gång när man gjort bort sig är det helt omöjligt att komma på ett enda tillfälle. Så jag tar och berättar om 3 tillfällen, jag berättat om tidigare, som jag gjorde bort mig.

Dammsugarförsäljaren och Dildon

För sådär en 10 år sedan ringde det på dörren och utanför stod en ung man och en dammsugare. Han ville komma in och demonstrera den. Jag talade om att jag hade en fullt fungerande dammsugare (som jag köpt av en dammsugarförsäljare några år tidigare). Han envisades och jag tänkte att: ja vafan han får komma in och städa lite åt mig. Han skulle dammsuga min matta och och sedan ta ut påsen och visa hur mycket det fanns kvar, trots att jag hade dammsugit den med min dammsugare. Han pratade och visade på golv och mattor, och ville sedan visa hur bra den var till att dammsuga resårmadrasser. Ok. Vi gick till sovrummet och jag vek undan alla sängkläder från ena sidan dubbelsängen och swosch så kom något flygande genom luften – min Dildo!

-Oj, hoppsan! säger jag.

-Den kanske man inte ska visa.

Och så plockar jag undan den. Dammsugarförsäljaren rodnade, hade svårt att prata men dammsög min madrass så snällt. Sedan tyckte han att han visat färdigt sin dammsugare och sa Hej Då! Och gick. Efter det slutade jag ha dildon i sängen. Kändes lite pinsamt!

Varför jag har kallats Bajs-Britt

Nu är det inte så att jag kallas Bajs-Britt av mina vänner...bara ibland! Jag kallas även många andra saker och gärna som allitteration: Bacill Britt (för att jag jämnt är sjuk), Buss-Britt (vännens son kallade mig så då vi alltid åkte buss tillsammans), och nu kan jag kanske bli Blogg-Britt?

Att det en gång blev Bajs Britt var för att jag en midsommardag för cirka 10 år sedan orsakat stock i en toalett i Märsta hos en vän när jag helt enkel bajsade. Efter det fick jag leka rörmokare och fixa undan stocket med en lite gren från ett av träden ute på gården. Jour-rörmokare kostar mycket en midsommardag. Det hade blivit årets dyraste skit. Tur nog fixade jag det. Man är väl rörmokarens dotter!

Mixad kupe till Stockholm

Jag åkte tåg till Stockholm för att hälsa på en kompis. Jag hade bokat mixad liggvagnskupé. De andra 5 var män i olika åldrar. Jag undrar vem som mixade? Inte så bra mix om jag får säga det. Det var på den tiden man fortfarande bäddade vagnarna i det sena nattåget. Jag hade mellanbrits och klättrade upp och lade mig där. Under mig låg en ung blond kille och vi sa Hej! Sen började allt gå alldeles tokigt!I allafall så började jag med att försöka sätta mig upp i min brits, vilket resulterade i att jag slog i pannan i överslafen, såg stjärnor och fick lägga mig ner igen. Tog fram biljetten och väntade på att tågmästaren skulle komma och titta på den. Satte biljetten i nätfickan på väggen, vilket resultera i att den föll igenom nätet och for ner till britsen under mig! Killen under lyckades få fram den och gav den åt mig. Pinsamt! Jag fick visa biljett, lyckades ta mig ut från britsen, gjorde kvällstoalett och lade mig. Jag somnade och vaknade av att jag pruttade jättehögt! Jag hoppades att alla sov och att ingen hörde mig. Det blev morgon och högtalarrösten sade att vi var i Gävle. Jag hörde hur killen i britsen under mig var vaken och rörde på sig. Han ropar: -Hallå! Och jag svara: -Hallå! Han skrattar till och fortsätter prata i telefon! Men så jag skämdes! Jäkla mobiltelefoner! Han klev av och jag låtsades ha somnat om. Väl i Stockholm lovade jag mig själv att börja flyga till Stockholm.

Nu skickar jag stafettpinnen till Stattinskan.

14 kommentarer:

Krönikören sa...

Hahaha du Bongo-Britt! Åh vilka härliga historier! Den med dildon var den första jag läste på din blogg, inte så konstigt att jag blev kvar!

Historien i tågkupén slår det mesta! Brits-Britt. Nu har jag torkat skrattårarna flera gånger. Hallå! Och gud så underbart!

Tack tack tack för dagens vrålgarv.

Znogge sa...

Ha ha! Vilka härliga historier :D

Diana sa...

Haha! Du är bra på att göra bort dig du! ;) Är det inte meningen att du ska skicka det vidare till ett nytt offer nu eller?

Diana sa...

Jag är blind... sorry. "Grattis" Stattinskan. ;)

Stattinskan sa...

HAHAHAHA - du ÄR galen, men på ett förbannat skönt sätt :-D

Anonym sa...

Hahaha! Bongo-Britt var namnet sa Bull :-D

Krönikören sa...

Jag skrattar fortfarande. Igår kväll (läs natt) när jag skulle sova kom bilden av dig i slafen på tåget framför mig: Hallå! Sen kom bilden av en rodnande dammsugarsäljare som får ducka för anfallande dildo.

Sen var det kört igen. Hahahahaha!

Svorskan sa...

Hahahaha! Dammsugar-inlägget kommer jag ihåg, men inte de två andra och jag skulle gärna varit en fluga på väggen när du fes! (Flugor har inget doftsinne, eller hur? ;D)

Tiny sa...

Hahahaaa, nu har du roat mej rejält! Precis vad jag behövde de sista trista timmarna innan man får ta helg. Underbara stories! :D

ansepanse sa...

hahaha - en riktig Bongomedlem alltså :D :D
kramar

Bara Jag sa...

Ha ha ha! Jag dör av skratt!!

Annelie sa...

Jag bara dööööööör av skratt!
Tack för denna underhållning!

Britt sa...

Krönikören: Tack för det nya namnet Bongo-Britt som jag kan lägga till de andra jag fått genom åren...eller Brits-Britt som ingen kommit på att döpa mig till.

Ellis sa...

Hahahaha jag bara döööör här hahahaha