måndag 26 oktober 2009

Nautilus omklädningsrum

Jag vet inte om jag berättat det här. Men det var så här att jag skulle träna på Nautilus. De hade inte märkt dörrarna på omklädningsrummen. Jag och en kompis gick in i ett av omklädningsrummen och jag tog av mig glasögonen, kastade av mig kläderna , satte på mig träningskläderna, glasögonen och gick och tränade.

-Vad tuff du är, säger min kompis.

-Vadå?

-Ja du höll på skrämma slag på killarna längst in när du slängde av dig naken.

-Va, var det killar i omklädningsrummet? säger jag.

-Jag trodde du såg att de längst in var killar, säger kompisen.

-Jag trodde det var tjejer. De hade ju långt hår, säger jag.

Efter det var jag i princip färdig ombytt under jackan och bytte bara skor innan träningen. De gånger jag behövde byta om helt och hållet gick jag till badhusets omklädningsrum. Vilket jag senare förstod var meningen då de hade mixed omklädningsrum ett tag. Nu finns det omklädningsrum för damer och ett för herrar på Nautilus.

Fotograf: eserna

0 kommentarer: