torsdag 25 februari 2010

Det är för mycket gnäll i svensk press

Håller med Gun i hennes inlägg. Jag förstår också att spelarna är trötta på svensk press. Som om Tre Kronor berövade OSS guldet. Det var ju DE som förlorade guldet...inte vi. Vi ska ju trösta och uppmuntra istället. Inte trycka ner och gnälla.

Jag är fortfarande avundsjuk på Pia som har en Foppa-tröja som är signerad. Jag skulle sova i min om jag hade en...trots att de förlorade i dag. Han är en levande legend och en av världens bästa hockey spelare och han är svensk. Det har varit kul att se honom spela och det var synd att han inte gjorde mål i det här OS:et. Tror nog det var hans sista. Men man kan fortfarande se honom spela för Modo. Så vill ni se en levande legend...ta er till en hockeyarena där Modo spelar. Det ska jag!

0 kommentarer: