lördag 6 februari 2010

Ännu en award

Am's Radioprat har gett mig en award. Har ni inte tittat in hos henne – gör det! Leta er gärna tillbaka i inläggen och läs om hennes tid på radion i programmet Hattfabriken i P4. Det finns även länkar där man kan lyssna på tidigare program.

Med utmärkelsen följer vissa regler och reglerna är:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominated

Sju intressanta (?) saker om mig:
*Jag bodde inte granne med en så cool kille som Diana (hon bodde granne med Henke) utan jag bodde granne med Bosse Johansson (Obolmannen) och Toni Allden (Carolin Stenwalls mördare) som barn.


*Jag har bytt frisyr cirka 200 gånger de senaste 30 åren och haft alla färger utom svart i mitt hår, jag har haft långt, halvlångt, page, kort, riktigt kort, sidbena, mittbena, lugg, platt, high-hair, pentat, smålockigt, storlockigt, korkskruvslockar....men inte dreads eller afroflätor.


*Jag har 5 hål i öronen (tre i ett öra och två i det andra) med örhängen i och ett hål i näsvingen med ett stift i.

*Jag har 3 tatueringar som jag gjorde för cirka 15 år sedan, på axeln, i nacken och på skuldran.


*Jag har inga gula kläder i min garderob....annars har jag kläder i de flesta färger.


*Jag rökte från jag var 13 till jag var 23 år.


*Jag drack alkohol från jag var 13 till jag var 33.


*Jag hade sex från jag var 13 till jag var 43
*Jag åt godis från jag var 13 till jag var 53
*Jag drack kaffe från jag var 13 till jag var 63
*Jag drack te från jag var 13 till jag var 73
*Jag hittar på en massa skit i kursiv stil....


Jag gör som Diana och några andra och låter er alla få denna award av mig istället för att länka till sju andra. Grattis alla som läser detta - ni har fått en award! Jag var mest intresserad att få berätta för er om Am's blogg....ja och om mig själv också...

0 kommentarer: