söndag 31 januari 2010

Mera awarder (heter det så i plural)?

Jag har fått en award av Anne och en av Järnflickan.


Nu följer det med en massa måsten i dessa awarder som jag skiter i denna gång och går bara på det gottaste som varför:

Motivering hos Anne:

Britt - Socialt empatisk, verbal och galen

Motivering hos Järnflickan:

Min andra ger jag till Britt. Hon är också en sån där människa som bryr sig, även att hon egentligen inte behöver eller borde. Hon ger mig kloka ord i vått och torrt. När man kikar in i Britts betraktelser så möts man oftast av något man kan tycka om eller för den delen skratta år.

Och sen kan jag avslöja sju nya saker om mig som inte alla vet:

1.Jag har storlek 35 på skor.
2.Jag har storlek 6.5 på handskar.
3.Mina lillfingrar har inte vuxit sedan jag var 6 år och är 3.5 cm långa.
4.Jag har aldrig varit i Ullared.
5.Jag har en Hallux Valgus på min vänstra fot.
6.Jag kan inte äta gurka, vattenmelon, honungsmelon utan att bli magsjuk.
7.Jag tycker inte om Matjessill.

0 kommentarer: