lördag 23 januari 2010

Jag har fått en award

Jag har fått en award av Hanna som har bloggen Sonnenaufgang


Med awarden följer lite ”regler”:

- lägg in awarden på min blogg
-länka till den jag fått den av
-berätta sju saker om mig själv
-välj sju bloggar att skicka den till
-länka till dessa bloggare
-lägg en kommentar i deras blogg om att dom har fått en award

7 saker om mig själv: 
1.Jag är jättedålig på att komma ihåg båda namn och ansikten. En belastning i det jobb jag har...helst när jag vikarierade på olika förskolor.
2.Jag är omusikalisk och rent ut sagt tondöv. Det är synd om barnen på förskolan eftersom jag sjunger varje dag på förskolan i helt fel takt och ton.
3.Jag är dålig på dans och koordinationsövningar. Jag hoppar gärna runt på dansgolvet själv till musiken.
4.Kan inte gå i riktigt högklackade skor
5.Kör inte gärna bil i okända städer, ställen jag inte kört förut eller stora städer med mycket trafik
6.Simmar lika bra som en sten och är därför rädd för djupa vatten.
7.Jag är dålig på matte, huvudräkning...ja allt som har med matte att göra

Jag skickar den vidare till:
Alla som vill och inte redan blivit utmanade (ja jag vet att jag måste skicka den till 7 stycken men ni har ju redan fått den nästan alla...)

0 kommentarer: