onsdag 2 december 2009

Utmaning

Jag har fått en utmaning av Hanna. Här kommer svaren:

3 saker som jag minns som om det vore igår:
* När pappa köpte hund 1974
* När vi åkte på husvagnssemester i Finland 1976
* När jag flyttade till Luleå 1986

3 saker som jag ogillar:
* Kliva upp tidigt på morgonen
* Cykla i motvind
* Att städa.

3 saker som jag gillar:
* Sovmorgon
* Sol och värme
* God mat

3 bloggar jag följer dagligen:
* Hörni
* Egoinas mamma
* Ellis + 10 andra

3 låtar som jag lyssnar mycket på nu för tiden:
(inga men i höstas lyssnade jag mycket på)
* Lars Winnerbäck – En tätort på en slätt
* Lars Winnerbäck – Jag fattar ingenting
* Lars Winnerbäck – Vad är det som bekymrar Sara Wehn?

3 TV program som jag följer:
* CSI
* Criminal Minds
* Brottskod Försvunnen

Jag skulle skicka vidare denna och länka men det vill inte Metrobloggen just nu...så ni alla där ute: -Känn er utmanade! Kopiera gärna dessa frågor och använd som ert nästa inlägg om ni vill, har bloggtorka eller något sånt.

(Märkligt att det gick att länka däruppe, men när jag skulle länka till tre olika bloggar ville den bara att jag skulle länka till samma blogg på alla. ?Aj nåo nathing?)

Bild från Virginmedia.

0 kommentarer: