tisdag 1 december 2009

Jag har fått en Award av Kinaguld

Jag har fått en Award av Kinaguld. Det är hedrande att bli belönad med en award av en medbloggare. Jag tycker det är roligt att någon tycker att det jag skriver är värt att läsa. Så tack än en gång för denna fina utmärkelse som jag skickar vidare till:

Ellis – som hos Mariiqa fått en egen katergori - såna som Ellis. Finns de?
Myaraq – en kul sveskimå som ifrågasätter sin omgivning på ett roligt sätt
Hörni – ja vi hör dig Gun! Roliga, fräcka Gun som även är allvarlig när det behövs.
Daniel – en finsk bög som fnittrar sig genom tillvaron, men med ett hjärta av guld




Och alla ni andra som jag besöker...ni gör min dag roligare. Ni skulle alla kunna få en award men jag nöjer mig med att räkna upp 4 stycken. Ja jag vet att det är lite slött...men jag har lite bråttom till vaccineringen idag. Ok jag hade kunnat göra det en annan dag och fått med alla ...jag vet.

Fotograf: svilen001

0 kommentarer: