måndag 8 juni 2009

Drömtydning

Jag brukar drömma att jag har sex med andra än min pojkvän. Jag tar inte så allvarligt på det för jag tror inte att jag i mitt undermedvetna skulle vilja vara otrogen. Men jag undrar vad det kan betyda. Jag har drömt att jag hade sex med en kvinna, med en lärare, med en manlig kollega, med en svart pudel! Jag drömde en gång att jag hade sex med Christian Ohlsson på svenska flaggan! En annan gång hade jag sex med Danska prinsen och hela hans familj låg i samma säng! Snacka om hovleverantör!

När jag försöker mig på drömtydning med hjälp av Google hittar jag många sidor där det står ”Otrohet : Om en ung kvinna drömmer om otrohet, är det ett mycket gott omen.” Är det underförstått att om en äldre kvinna gör det är det inget bra omen? Och ska man blanda in hundarna, prinsarna, och flaggan blir det riktigt rörigt. Jag kanske bara ska fortsätta drömma och skita i vad det betyder?

0 kommentarer: