måndag 22 juni 2009

Utmaning av Tonårsmorsan

Jag fick en rolig utmaning av Tonårsmorsan.Här kommer mina svar:

A) first list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep!
Man ska alltså berätta tio sanningar, gärna djupa sådana, om sig själv…
B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap.
Skicka vidare awarden/utmaningen till 7 personer man tycker har en ärlig anda gällande skapandet (och som man är mer nyfiken på!)

10 sanningar om mig

1.Jag älskar att äga mina böcker. Bokhyllan är full av mestadels deckare.
2.Jag har färgkordinerat min garderob.
3.Jag vill donera mina organ och har funnits i donationsregistret sedan 1987.
4.Jag har ett fadderbarn i Angola sedan 3½år. Hon är 4½år.
5.Jag lyssnar mestadels på svensk pop och rock.
6.Jag dricker inte alkohol för att jag är allergisk. Helt sant även om det låter otroligt. Jag saknar enzymer som bryter ner alkoholen.
7.Jag är barnsligt förtjust i engelska TV-deckare som Morden i Midsummer.
8.Jag är enda barnet och det är min mor med.
9.Jag älskar salta godisar!
10. Jag kan knyta en slipsknut. Min pappa tyckte att jag skulle lära mig det när jag var typ 12 år. Det är en enkel slipsknut, men den duger gott.


Jag utmanar alla som har lust (och inte redan gjort den)...för eftersom jag är så sen så ser jag att alla redan gjort denna på sin blogg :o(

Jag hade ju den dåliga smaken att inte blogga i helgen utan var i stugan...

0 kommentarer: