söndag 28 juni 2009

Samtal till Renhållningen

Jag ska slänga min dildo som inte fungerar mer. Den har slutat vibrera även fast jag bytt batterier. Men var slänger man den? Vi sopsorterar ju big time i Luleå. Ska den vara i Restavfall eller i Brännbart eller måste jag köra den till Sopsorteringsanläggningen på Kronan...och var slänger man den där? Jag ringer till Renhållningen.
-Hej! Jag ska slänga min dildo men vet inte hur jag ska sopsortera den. Var ska jag slänga den?
-Är den uppladdningsbar?, frågar mannen.
-Nej, svarar jag.
-Då kan du kasta den i Brännbart, säger mannen.
-Bra, säger jag, då vet jag. -Tack ska du ha och hej då!
-Det var så lite så, säger mannen och lägger på. Jag kan nästan höra hur han ler. Så boys and girls, släng dildon i Brännbart!

Fotograf: Nida Rehman

0 kommentarer: