måndag 27 april 2009

Date med Lassie

Min kompis hade fått en egen liten lägenhet och det måste ju firas. Vi hade en lite fest och sedan drog vi ut på stan och fortsatte vårt festande. Under nattens firande träffade vi på mycket människor som vi tyckte kunde följa med på efterfest. Vi gick tillbaka till hennes nya fina lägenhet. Vi hade kul och festade och pratade hela natten. Sedan blev vi så trötta så vi lade oss alla i den härliga bäddsoffan. På morgonen vaknar jag, fullt påklädd med 8 andra människor som också var fullt påklädda i ett varmt rum, med en hund, i en bäddsoffa. Jag svettades ymnigt och var törstig och bakfull. Det gick knappt att röra sig i soffan. Efter ett tag hör jag hur någon vaknar och tittar upp. När han lyfter huvudet för att se vem han sover med lyfter Collien också huvudet. -Fan jag har date med Lassie! säger killen.

0 kommentarer: