måndag 20 april 2009

Dammsugarförsäljaren och Dildon

För sådär en 10 år sedan ringde det på dörren och utanför stod en ung man och en dammsugare. Han ville komma in och demonstrera den. Jag talade om att jag hade en fullt fungerande dammsugare (som jag köpt av en dammsugarförsäljare några år tidigare). Han envisades och jag tänkte att: ja vafan han får komma in och städa lite åt mig. Han skulle dammsuga min matta och och sedan ta ut påsen och visa hur mycket det fanns kvar, trots att jag hade dammsugit den med min dammsugare. Han pratade och visade på golv och mattor, och ville sedan visa hur bra den var till att dammsuga resårmadrasser. Ok. Vi gick till sovrummet och jag vek undan alla sängkläder från ena sidan dubbelsängen och swosch så kom något flygande genom luften – min Dildo!

-Oj, hoppsan! säger jag.

-Den kanske man inte ska visa.

Och så plockar jag undan den. Dammsugarförsäljaren rodnade, hade svårt att prata men dammsög min madrass så snällt. Sedan tyckte han att han visat färdigt sin dammsugare och sa Hej Då! Och gick. Efter det slutade jag ha dildon i sängen. Kändes lite pinsamt!

0 kommentarer: