tisdag 3 november 2009

Jag drömde

att jag var på en stadsfest och det var sommar. Jag satt i en bar. Aschberg kom och satte sig bredvid mig och beställde in drinkar till oss. Drinkarna smakade som Schweppes russchian och vodka. Vi lyssnade på ett band som spelade, det började regna, och Aschberg ville att bandet skulle spela New York New York. Han kysste mig i nacken. Vi lyssnade på någon annan låt och han kysste mig mer och mer. Han hade händerna innanför min blus och knäppte upp min BH. Vi började gå till ett annat ställe, jag knäppte min BH. Vi var ganska kåta, han ville röra i mig mer, men det var så mycket folk. Han låtsades tappa något på golvet och stack in ett finger mellan mina blygdläppar. Jag hade inga trosor på mig. Sen gick vi skilda vägar, men visste att vi snart skulle ses igen. Dagen därpå var jag och handlade och skyndade mig hem, duschade och så ringde det på dörren och där stod han. Han sa att han trodde att jag lämnat honom för att han var så gammal. Men nu förstod han att jag också ville ha honom. Att det var så mycket bättre så här. Att han blev mycket kåtare så här.

Och så vaknade jag!

Och jag vet inte om jag är glad över att jag vaknade. Hade gärna haft sex...men vet inte om jag vill ha det med Aschberg!

Bild från TV8

0 kommentarer: