måndag 26 april 2010

Den lyckliga horan

Finns hon eller inte? Egentligen bryr jag mig inte om hon finns eller är en myt. Jag tycker ändå att det ska vara olagligt att köpa sex. Gun skrev för ett tag sedan ett inlägg om att sälja sex som hobby, efter hon sett Malous program, och många opponerade sig och tyckte det borde vara förbjudet att sälja sex. Jag tycker fortfarande att det räcker med att det är förbjudet att köpa. Jag tycker att det är köparen som är skurken. Jag tycker det är beklämmande att män tycker att kvinnor är en handelsvara. För det är fortfarande oftast män som köper sex. Någon man kan köpa. Inte lika mycket värd som männen som köper henne...för jag tror inte dessa män som köper skulle sälja sig själva. Det är inte själva sexet jag har något emot utan männens inställning till att de har rätt till denna "service". Jag undrar om männen ens tänker på detta möte som sex eller om de berusas av makten att för stunden äga en kvinna. Är det kanske det de går igång på? Är det det som ger dem kicken?

Fotograf: cccdebbie

0 kommentarer: