lördag 25 juni 2011

Inga blommor under kudden

Enligt sägnen ska kvinnan plocka 7 sorters blommor under midsommarnatten och lägga dem under huvudkudden för att sedan drömma om sin tillkommande.

Jag har inte plockat några blommor igår, men däremot hade jag 7 sorters blommor på mina byxor.

Drömde jag något inatt? Ja jag drömde att den Föredetta Mannen lämnade mig och jag kände mig sviken. Men det är ju inget nytt....det hände ju för längesedan. Gamla nyheter...kan bero på att byxorna är några år gamla.

 

3 kommentarer:

Hörni sa...

Det var en tråkig dröm att drömma på midsommar, jag tycker du ska byta byxor till nästa gång!
Hoppas du haft en trevlig midsommar ändå.:)

ansepanse sa...

säkert var det för att byxorna var gamla :)

Anonym sa...

Hmm, kanske ska man satsa på att plocka män istället.