fredag 28 januari 2011

Fredagsfräckisen

En kvinna hade en affär på dagtid medan hennes make var på jobbet.
En blöt och kall dag var hon i sängen med sin älskare när hon till sin fasa hörde sin mans bil köra in på uppfarten.
"Herregud! Skynda dig! Ta dina kläder och hoppa ut genom fönstret. Min man är hemma tidigt! "
" Jag kan inte hoppa ut genom fönstret ~ Det regnar ute! "
" Om min man ser oss här inne, kommer han att döda oss båda!"svarade hon. ”Han har ett hett temperament och en pistol, så regnet är det minsta av dina problem! "
Så älskaren kastade sig ur sängen, tog sina kläder och hoppade ut genom fönstret. När han sprang ner för gatan i ösregnet, upptäckte han snabbt att han hade sprungit rätt in i stadens årliga maraton, så han började springa bredvid de andra.
Trots att han var naken, med sina kläder under armen, försökte han att smälta in så gott han kunde.
Efter en liten stund kom en liten grupp av löpare ,som hade betraktat honom med en del nyfikenhet, joggade närmare.
"Har du alltid sprungit naken?"

"Oh ja!" svarade han och kippade efter luft. "Det känns så underbart fritt!"
En annan löpare kom och sprang bredvid honom och undrade: " Bär du alltid dina kläder med dig under armen?"
"Oh, ja" svarade han andlöst. "Då kan jag klä mig precis i slutet av loppet och hoppa in i min bil för att åka hem!
Sedan kom en tredje löpare och kastade ett öga lite lägre ner och undrade, "Har du alltid använt kondom när du springer? "
"Nej .... Bara när det regnar ".

Fotograf: rakos_poz

0 kommentarer: