fredag 15 oktober 2010

När jag flög till Arlanda

hamnade jag på rad 2. Helt hopplöst jobbigt att sitta längs fram till höger i ett plan med en vägg framför sig. Bordet sitter i armstödet och handbagaget måste du ha i hyllan ovanför dig. Där satt jag, dyngförkyld och inklämd mellan 2 stora män. Det var jättetrångt men jag försökte läsa min kvällstidning. Vad händer? Jo jag råkar krafsa mannen till vänster om mig på låret!!! Pinsamt värre! -Men oj vad gör jag, säger jag. -Ursäkta mig! Vad svarar mannen då? -Det gör inget! Nu känns det ännu värre! I såna lägen känns det bara värre om mannen svara att det inte gör något. Men vad är det för ett pervo som sitter bredvid mig och tycker det är ok att jag tafsar honom på låret? Jag flyttar lite närmare den andre mannen. Är inte han lite lik Usama Bin Ladin? Jag sitter mellan ett pervo och en taliban med dunkande bihålor och trumhinnor som snart ska sprängas. Jag hoppas att det är det enda som sprängs när vi flyger mot Stockholm.


Fotograf: 13dede

0 kommentarer: