söndag 28 mars 2010

LOVEFiLM

Som jag skrivit tidigare så är jag Buzzador. Jag Buzzar inte bara Dove denna månad utan även en tjänst som heter LOVEFiLM. Det innebär att jag kostnadsfritt får titta på 4 filmer under en månad. Dessa filmer väljer jag ur hela LOVEFiLMs sortiment och får dem hemskickade i min brevlåda, tittar på dem och skickar tillbaka och får då nya filmer. Jag kan när jag vill säga upp mitt abonnemang, senast det datum jag fått angivet av LOVEFiLM, eller fortsätta hur länge som helst för 99 kronor i månaden.



Ikväll tittar jag på Pirates of Carribean:Vid världens ände och Indiana Jones and the Kingdom ot the crystal skull. Sen skickar jag dem tillbaka och väntar på mina två andra filmer från den filmlista jag gjort.

Är ni inte medlemmar sedan tidigare kan ni få prova tjänsten gratis en månad om ni klickar på bilden/länken nedan.

0 kommentarer: