lördag 12 mars 2011

Mannens penis är slät

till skillnad från de andra däggdjuren som har taggar och andra bulor och utstickande grejer. Det läser jag i DN.Orsaken är okänd, men forskarna, som är verksamma vid Stanford University i Kalifornien i USA, tror att det kan hänga samman med det faktum att vi i grunden är monogama till skillnad från de flesta andra primater. Ska vi tacka Gud för den avvikande genen som gav mannen slät penis för cirka sex miljoner år sedan? Eller är det den knöliga vi saknar?
Bild lånad från Ellos.se

3 kommentarer:

Stattinskan sa...

Haha - jag läste om det inne hos Krulli igår ;-)

Anonym sa...

Hahaha! Personligen är jag nog tacksam för det :-)

Tiny sa...

Haha, bild lånad från Ellos!?
Knölpåkar klarar jag mej utan tror jag.

Bor mannen dyrt i sin lägenhet här i staden?